Weblogposting | Datum: 24-07-2014


Servicedesk Zakelijk van Rijkswaterstaat




Als partner voor marktpartijen wil Rijkswaterstaat goed benaderbaar zijn. Bij concrete projecten is het duidelijk wie de contactpersoon is. Voor alle vragen die niet over een specifiek project gaan is er de Servicedesk Zakelijk.

Met de Servicedesk Zakelijk verbetert Rijkswaterstaat de kwaliteit van zijn dienstverlening bij projectoverstijgende vragen. Via het digitale loket kunnen marktpartijen hun vraag indienen. De Servicedesk start binnen het GWW domein en richt zich op de onderwerpen inkoop, projectmanagement en bouwtechnologie. Het gaat daarbij om praktische zaken zoals het verkrijgen van een specifieke 'handreiking' en vragen over de werkwijze of de strategie van Rijkswaterstaat. Ook andere vragen kunt u hier stellen, bijvoorbeeld wat de mogelijkheden zijn voor het gebruik van uw innovatie bij projecten van Rijkswaterstaat.


Sneller, beter, uniformer<>
De Servicedesk Zakelijk biedt een aantal voordelen:

• één ingang voor de markt
• meer uniformiteit en helderheid
• betere aansluiting op behoefte van de markt
• sneller het juiste antwoord


Interactie met de organisatie<>
Het digitale loket is zo ingericht dat iedere vraag op de juiste plek binnen de organisatie terechtkomt. Alle vragen en antwoorden worden bovendien in een database opgenomen. Als uit die database blijkt dat bepaalde vragen veel worden gesteld, kunnen we onze werkwijze en communicatie daarop aanpassen.


Contact met de Servicedesk <>


Meer informatie<>
Wilt u meer weten over de Servicedesk Zakelijk? Kijk dan op www.rijkswaterstaat.nl/zakelijk. Volg ons op Twitter (@rwszakelijk) en LinkedIn (groep Rijkswaterstaat Zakelijk) of stuur een mail naar zakelijk@rws.nl.


Deel dit artikel:                   





Overname Infrasite
Nieuwsbericht
Missie geslaagd: snelheidsverlaging snel en veilig doorgevoerd
Nieuwsbericht
Van Nieuwenhuizen versoepelt tijdelijk regels voor rij- en rusttijden voor bevoorrading supermarkten en apotheken
Nieuwsbericht
Vanaf donderdagavond 12 maart 2020 aangepaste borden maximumsnelheid overdag zichtbaar
Nieuwsbericht
Intertraffic Amsterdam moves to 23 - 26 march 2021
Nieuwsbericht
Ontwikkeling verkeersdrukte 2019
Nieuwsbericht
Veenendaal verkozen tot Fietsstad 2020
Nieuwsbericht
Intertraffic Summit & Demonstratie Programma
Weblogposting
New format Intertraffic Awards 2020: new deadline entries 27 February 2020
Nieuwsbericht
Minister Van Nieuwenhuizen bij Zweedse verkeersveiligheidtop
Nieuwsbericht
Tussen Zaltbommel en 's-Hertogenbosch komt de snelle fietsroute F2
Nieuwsbericht
Tim Coronel nieuwe gezicht van strijd tegen afleiding zakelijke autorijder
Nieuwsbericht
Officiële aftrap Brabants Verkeersveiligheidsplan 2020-2024
Nieuwsbericht
Proef met weergave gemiddelde brandstofkosten van start
Nieuwsbericht
Van Nieuwenhuizen: half miljard euro voor verkeersveiligheid
Nieuwsbericht
Weggebruikers negeren nog steeds massaal rode kruisen
Nieuwsbericht
Verlaging maximumsnelheid doorgevoerd in maart 2020
Nieuwsbericht
Proef met doseren verkeer N322 in Zaltbommel bij file op A2
Nieuwsbericht
Rijkswaterstaat onderzoekt weggebruik in Zuid-Holland
Nieuwsbericht
Klantenpanel Rijkswegen Noord: extra aandacht voor verkeersveiligheid is goed geweest
Nieuwsbericht
Effectievere radarcontroles en surveillance maken snelweg veiliger
Nieuwsbericht
Sweco en Vialis gaan werken aan slimme ring van Almelo
Nieuwsbericht
Basis op orde: extra geld voor onderhoud wegen, vaarwegen en spoor
Nieuwsbericht


[Banners]